vrijdag 25 november 2016

Help! Ik zit vast in mijn computer!

Op een dag zat ik in de woonkamer het allerleukste, spannendste, coolste... spel ter wereld te spelen.
Het was zo spannend dat ik steeds dichter en dichter naar het scherm toe boog.

Nog nooit was ik zo dicht bij mijn record geweest! Nog nooit was ik zo ver geraakt in het spel.
Mijn allerbeste vriend(in), die naast mij zat, juichte mij toe. 'Komaan!' riep hij/zij.
Toen ik er bijna was... werd het opeens pikkedonker.

Wij zagen geen hand meer voor ogen. Ineens zagen we enkele bliksemschichten.
Bang... dat waren we! We zochten naar de lichtschakelaar maar deze was opeens kapot.

Opeens... horden we een enorme donderslag en werd de kamer verlicht door de grootste bliksemschicht aller tijden.
We voelden iets vreemds in onze buik. Precies of er aan een touw werd getrokken dat vast zat aan de buik. Zo werden we meegesleurd, in ons computerscherm...

Hoe raak ik hier uit?

45 opmerkingen:

  1. We waren minecraft aan het spelen en ineens waren we in de tv. Dus in minecraft. En het was net nacht, dat betekent dat er monsters kwamen.
    Dat is dus niet goed.
    Mijn broer en ik liepen snel op zoek naar een huis want we hadden geen zwaard of bijl, niks. Gelukkig hadden we een huis gevonden. En gelukkig hadden we geen monster tegen gekomen. Maar het was geen huis van een dorpeling, want het stond niet in een stadje. Wat voor huis wisten we niet. Dus we gingen gewoon naar binnen. Het was super goed ingericht. En dan kwamen we iemand tegen. Niel herkende hem en ik ook, maar ik wist de naam niet meer. Het was Steve en hij zei: hallo wie zijn jullie? Niel zei: ik ben Niel en ik zei: ik ben Roos. En dan kwam Alex. We vertelden wat er gebeurd was en vroegen om hulp. Hij zei dat we een blok nodig hadden genaamd obzidiaan. Daarmee moesten we een portaal maken. Maar Steve had maar 4 blokken en we hadden er 10 nodig. Dus we moesten gaan mijnen. We waren heel lang aan het mijnen maar we vonden niets. Maar dan kwamen we een oude mijnschacht tegen en daar vonden we een portaal en gingen er door. En dan waren we terug thuis. Einde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super leuk gdan en super veel teks mar kei tof

      Verwijderen
    2. het was leuk om te lezen

      Verwijderen
    3. veel te goed van waar al die tekst toch

      Verwijderen
  2. opeens zaten Hodan en ik in het spel en om uit het spel te graken moesten we het record halen.Dus we stapte in de auto.En probeerde maar en probeerde.Maar het lukte niet.Maar ik bleef maar proberen en na een tijdje zijn we heel hard gebotst 'en mijn mooie glimmende witte auto was kapot.Dus heb ik een andere auto gekregen.Dus we stapte in de auto en we vertrokken .Maar na een tijdje had ik mijn record gehaald dus dacht ik'Joepie we kunnen uit het spel' maar nee Hodan en ik mochten niet uit het spel.Hodan probeerde het en het was gelukt en eindelijk konden we uit het spel 'JOEPIE' gelukt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook al zo goed tof leuk perfect alessia.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Zita,Riky en Storm2 december 2016 om 16:04

      Luna jij hebt toch wel een beetje gelijk hoor.
      Het is super leuk en interessant gedaan!!!!!!!!

      Verwijderen
  5. Opeens zaten Noor en ik in het spel minion ruch.We botsten samen tegen een bom en zaten we in het spel minecraft.En toen zaten we weer in het ander spel we werden er zot van en zaten eindelijk terug in de zetel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zat in de race spel met mijn broer.En de enige manier om er uitgeraaken was om 3 race tewinnen.Dus gingen we in de auto om te racen.In de eerste race had ik gewonnen maar bij de 2de race was de politie achter ons aan toen ging ik heel snel en het lukkte.Bij de 3de race was de politie weer achter ons aan toen botste ik.Een toen was de auto kapot,maar mijn broer kon het repareeren .Daarna gingen we samen in de auto en winnde eindelijk mochten we uit het spel EINDE.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het was leuk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. in het spel begonnen ik en Nore direct te huilen.Want we wisten niet hoe we eruit moesten.En we waren zo bezorgd. Maar we raakten er niet mee uit. En we moesten zo nodig naar de toilet. En we zagen opeens een huisje staan. En we besluiten om naar binnen te gaan. En ja hoor er was een toilet. En we waren er direct op gaan zitten. En als we klaar waren waste we onze handen. Maar opeens komt er iemand binnen gewandelt. We vroegen hoe ze noemde. En ze noemde Hodan. Vroegen of zj wist hoe we r uit moesten? Maar zij wist ook niks. We besloote dat ze met ons me op stap ging gaan maar opeens kwamen we een LEVENDE PANEKOEK tegen. Hij was ook zoo dun als iets. En hij zag er ook heel LEKKER uit dus eten we hem maar op. Opeens stond er een poes naast ons en ze had de kleur PAARS was maar daar hebben we ons niet zo veel van aangetrokken. Maar toen toen kwam er een dromedaris die was ook al zo raar daar hebben we ons ook maar niks van aan getrokken. En besloten om te gaan zwemmen. Na het zwemmen aten we een reep chocolade MAAR DAN zagen we een ??? ZOMBIE !!! We verstopte ons direct en gelukig hij ging weg. Toen kwam er een ander popetje aan gewandelt. Ze noemde Alessia en ze had nog iemand bij en nog iemand ze noemde Olivia en Leni en zij hadden een magiche deur gezien gezien we loopte er ale 6 door en we warenn terug thuis EINDE en we leefde nog lang en gelukig
    groetjes Luna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik bedoel ook zij en er en zo en de andere fouten zullen Julie wel zien

      Verwijderen
    2. perfect maar een beetje schrijf fouten zoals ik hihihi!!! zita

      Verwijderen
    3. ja ik weet het hahah lol

      Verwijderen
  9. de juf heefd ons zo en leuke opdracht gegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zat dus vast met Alessia.We waren allbei heel bang.maar toen gebuirde iets heel raars.Alessia en ik waren opeens poppetjes.We roepten allebei heel hard HELP!HELP! .Maar we waren toch poppetjes geworden.Maar toen kwam er een heel mooi meisje aan ze was heel chick en mooi.Ze hete Nore .Nore zei hey zijn julli hier nieuw Alessia en ik zei ja Nore zei:ik zie het ja aan jullie kleren.Alessia en ik zei dan tegen Nore kan je ons helpen alsjeblieft Nore zei geen probleem.Maar wat is er dan zei Nore.Nou eigenlijk zijn wij echte mensen Nore schrok heel hard maar dat scheelde haar niets.Ze wou graag de 2 meisjes helpen . Oohh dankje Nore zei Alessia en ik DE VOLGENDE DAG❤️ Dag Nore Dag meisjes Zeiden Alessia en ik.Ik heb een oplossing om trug naar jullie het te kunnen.ECHT Nore zei JA oohh dankje maar wat moeten we doen.Nou jullie 2 moeten op dit knop drukken en klaar.Maar toen zei Alessia maar is dit niet het huis van de burgemeester ja maar ik ben de dochter van de burgemeester ECHT Ja maar kom nu moeten jullie echt door.Ik ga jullie zeker missen.Wij jou ook .daag Nore doei Alessia en ik gingen op de knop drukken en we waren trug in onze kamer.En we waren geen poppetjes meer en we leefde nog lang en gelukkig. EINDE groejes pratita ❤️❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. maar een beetje schrijffouten. Ik ook hoor geen paniek Pratita!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen
    2. en ook van op dit knop druke maar is helemaal gee erg

      Verwijderen
  11. Dit is mijn vervolg van het verhaal van juf Natalie.
    Ik belandde in het spel Mario Bros met Hodan. We waren aan het lopen om iemand te vinden. Na heel lang lopen, kwamen we Mario en Luigi tegen.
    Hallo, zeiden we. Weten jullie hoe wij hier weg komen? Neen,zei Luigi. Mario dacht na.
    Hmm... zei hij. Ik weet het. Er is wel in dit spel een grote knop. Als je daar op duwt gaan de mensen, die er pas in zijn, er terug uit. Maar de knop is bij de Koning van het Kwaad. Als je daar komt en hij ziet jou, word je in lava geduwt. Dus kan het niet. Maar ik zeg: we doen het en Hodan zegt dat ook.
    We gingen naar de Koning van het Kwaad.
    We hadden pech. Want daar zat hij. Op zijn gouden en grote troon.
    Aan de beide kanten van hem was lava. Gevaarlijk dus. Maar we hadden een plan. Als we nu eens kijken waar de knop staat. Achter de troon, zegt Luigi. En we zien dat er een brug is naar de knop. Maar wel over lava. Niet erg, zeg ik. We gaan met schrik over de brug die al een eeuw bestaat. Yes, we zijn er over, zegt Mario. We willen op de knop duwwen. Maar de Koning wordt wakker. Vlug Mario, zeg ik. Mario was net op tijd. Jeej.
    Hodan en ik gingen uit het scherm. Mario en Luigi waren blij. Maar de Koning... die was niet zo blij.
    EINDE!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik en mijn zus Hylke waren in het spel OBIBI!!!
    Er waren veel auto’s, maar die hadden ik en mijn zus gemaakt. Mij wij hadden veel honger maar er waren alleen donuts om te eten. Er waren veel mensen want het is een spel met veel mensen. We zijn direct naar alle mensen gegaan en hebben gevraagd of ze wisten hoe we eruit geraakten. En iedereen zei dat we naar de werkers moesten gaan. Wij wisten niet waar die waren dus we moesten zoeken dus dat hebben we gedaan. Vijf uur later hadden ik en Hylke hen gevonden. Oef! Ze zeiden dat we naar de tovenaar moesten en dat deden we natuurlijk.
    Twee uur later hadden we hem gevonden. Hij gaf ons een toverdrankje. Wij wisten niet wat het was maar hij had het ons uitgelegd. Wij moesten het over 1 gele auto, 1 rode auto, 1 groene auto en 1 paarse auto gieten. Dat deden we en dan gingen de auto’s verkocht worden en wij zater erin. Dus gingen we uit het spel met de auto’s.
    Wij waren blij dat we eruit waren!
    Einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dus toen ik vast zat in mijn computer was er maar een optie om er uit te raken dus zij canzy dat je het record moet breken we sproken af wie begint en niemand wou dus moest ik gaan op het begin viel het het mee maar toen begon het heftig te worden maa toen ik op een donut viel vloog ik nog hoger en de jongens gelovde hun eigen ogen niet eens dus als ik op nog een donut viel vloog ik nog hoger en toen geloovde niemand hun ogen want toen verbrak ik het record ik was zo blji dus toen mochten ik en mijn vrienden terug naar ons gewoon leven en nog iets dat ik niet mag vergeten het spel heet sky whale dit was mijn einde daag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super super super leuk en hoe noemen u vriedinnen

      Verwijderen
  14. Help,ik ga al de missies doen om een level hoger te gaan in mijn spel star stable. Ik ga mijn vriendin helpen met missies. Ik zal in de chat roepen, help ik zit vast!! Ik moet hier overleven! Mijn ony vergeten te trainen. Ik moet op mijn paard rijden, oei, ik kan dat niet oefenen. Ik ga dingen kopen. Ik heb geen geld! Stallen kuisen voor geld. Mijn vriendin heeft geld, oh gelukzak! Yes, 93 euro. Ik heb een nieuw level, level 17. 100 star coints. Ik kan rijden! Het spel sluit binnen 10 minuten af en ik en mijn vriendin gaan vastzitten, help!!! Het dondert weer, jippie. "zoef" ben er uit!!! einde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super leuk en dan nog met het spelletje star stable joepiiiiie

      Verwijderen
  15. Opeens zaten ik en mijn zus(Luka)in een groot huis. Dan gingen wij naar onze kamer en gingen slapen. De volgende ochtend ging ik naar de badkamer en Luka ging eten daarna wisselden wij. Dan stonden de anderen op(Lukas man)en(mijn nichtje) wij vraagden hun hoe wij hier uit moeten en zij wisten het ook niet. Dan maakten zij zich klaar. Daarna moesten ik en mijn nichtje al naar school en Luka en haar man naar werk. Daarna deden wij nog leuke dingen. Een dag later bliksemde het weer en iedereen werd waker. Dan bedachten wij een plan. Bij de laatste bliksem kwam een groot gaatje over de hemel en mijn zus en ik stonden midden op straat. Opeens was overal licht en ik en mijn zus stonden midden in onze kamer. Gelukkig maar is dit goed uitgegaan. EINDE

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh nee!nu zitten we vast in lets sing!hoe raken we hier uit?Heee ik denk dat ik iemand zie!Hallo hoe heet jij?Weet jij hoe we hiet uiraken?Ja maar kom eerst maar eens mee met mij.Dit is Pablo Pablo danst de Katario.Jullie gaan de Katario ook doen.En er ook bij zingen.Als jullie het kunnen dan wijs ik jullie de weg!Laten we beginnen.Amai jullie leren wel rap hoor!jullie kennen al een heel klein stukje.Kom jullie hebben pauze.Ooooh eindelijk!��Kom we starten weer!Oooh nee!��Even later......Lukt het?eueueuh jaja!����������������Amai weer een stuk bij geleert!Even later.............jullie kennen het hele liedje��en dansje���� er bij!Kom ik wijs jullie de weg.Wacht!Ik ga wel mee voordat je weer verloren loopt!Daag!Daag!EINDE!!!❤️����������

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heef de rest eigelijk nog iets gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. We werden een beetje duizelig en hoorden iets. Voor onze ogen verscheen het personage uit het spel dat de raptors temde. We werden al snel vrienden en ik legde alles uit. Ik had dorst door de spanning. Hij had water bij. Maar voor ik het wou opdrinken, begon de grond en het water te bibberen. En luider en luider en luider. Het was de T-REX . We moesten rennen!!!! Na een tijdje waren we hem kwijt. Maar we keken niet uit en struikelden. Toen ik recht ging staan, was er een portaal. Een stem zei: wil je hier nog weg , dan ga je hier in. We twijfelden geen seconde en gingen er doorheen. We waren terug thuis. We waren superblij en we waren nog heel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. o cool we zitten in de game minecraft.Oei,het wordt al nacht Wolf, kom Eliab gelukkig heb ik een villa gebouwd, daar kunnen we gaan slapen, ok? De volgende ochtend: Goedemorgen Wolf! Ik heb pannenkoeken gemaakt. Mmm dat was lekker, maar hoe geraken we uit deze game? Ik ga het aan mijn huisdier Hond vragen... Heb jij een hond ? Neen, hij noemt Hond, het is eigenlijk een wolf. Cool, kom we gaan het vragen. Hallo Hond. Hallo Wolf. Ik heb een vraag, hoe geraken we uit deze game?. Dat weet ik, ga naar de berg (daar woont een heks) en daar staat een deur. Oke daag. We zijn bijna boven, kijk de heks komt eraan. We kunnen er niet voorbij! Oh neeee!. Jawel! want we kunnen vliegen! O cool, hoog in de lucht zie ik de deur. Kom door de deur en gelukkig mama en papa zijn nog niet thuis! EINDE

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik sprong van wolk tot wolk. en wolf het zelfde.we waren bijna op de maan en doken naar beneden we waren onder water en zagen een sideraal en we zagen een portaal we zwommen naar het portaal einde

    BeantwoordenVerwijderen