dinsdag 28 november 2017

Help! Ik zit vast in mijn computer

Op een dag zat ik in de woonkamer het allerleukste, spannendste, coolste... spel ter wereld te spelen.
Het was zo spannend dat ik steeds dichter en dichter naar het scherm toe boog.

Nog nooit was ik zo dicht bij mijn record geweest! Nog nooit was ik zo ver geraakt in het spel.
Mijn allerbeste vriend(in), die naast mij zat, juichte mij toe. 'Komaan!' riep hij/zij.
Toen ik er bijna was... werd het opeens pikkedonker.

Wij zagen geen hand meer voor ogen. Ineens zagen we enkele bliksemschichten.
Bang... dat waren we! We zochten naar de lichtschakelaar maar deze was opeens kapot.

Opeens... horden we een enorme donderslag en werd de kamer verlicht door de grootste bliksemschicht aller tijden.
We voelden iets vreemds in onze buik. Precies of er aan een touw werd getrokken dat vast zat aan de buik. Zo werden we meegesleurd, in ons computerscherm...

Hoe raak ik hier uit?

20 opmerkingen:

  1. Oh, ik ben bang, wat moet ik doen? vroeg ik aan Selma. We zijn in het spel minecraft. Ik keek rond me heen. Toen zag ik aan de linkerkant een klein huisje het leek wel eng. Uiteindelijk klopte Selma op de deur. De deur ging open, toen kwam er een tovenaar. Ha - ha- hallo zei ik. Hallo, wat kom je hier doen? Ik heb een vraag, hoe komen we hier uit? Je moet eerst 5 nachten wakker blijven dan moet je zombies verslagen, dan maak je een dorp en daarna maak je een school. We bedankten de tovenaar en gingen aan de slag. Alles wat de tovenaar had gezegd was echt. En ja hoor, het was gelukt.
    Joepie! We zijn er uit, joepie!

    Einde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga gta 5 spelen met Romeo. Oké, ik begin met een mannetje te kiezen. Het is donker buiten, ik pak mijn auto alvast. Ho? De politie zit achter mij. Ik ga een nieuw voertuig pakken: een brommer. Ho, waar zijn we nu? Ik ben in de cel, ik ben gevangen. Ik ben terug vrij. Ik ben in het water beland er zwom een haai achter mij. Voor dat ik terug naar de woonplaats ga eerst iets doen. Ik moet eerst naar mijn huis in het spel En daar ligt de sleutel om binnen te kunnen. Oké ik ben binnen . nu moet ik gaan slapen. En dan ben ik weer in mijn woon kamer. Ha/wat ben ik blij dat ik weer in mijn eigen woonkamer ben. Dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben bang, waar ben ik? Ik spring, ik sta op een blok. Ineens val ik. Dan lopen er zombies naar mij. Ik loop er snel voorbij. Dan komt de reus en pakt mij op. Ik ga een huis bouwen. Mijn eerste huis is af. In de hoek staat de tafel. In die andere hoek staat de oven. Dan gaan we naar boven. Daar in die hoek staat het tweepersoonsbed en in die andere hoek staat het eenpersoonsbed en de kleedkamer. Dan gaan we terug naar buiten. Ineens staat er een wolf voor de deur. Ik probeer voorbij de wolf te raken. We zijn er voor bij. Mijn vriendin is gegrepen. Ze heeft veel pijn. We zijn terug in de woonkamer maar het gaat al veel beter met mijn vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, waar zijn we? We zitten in pacman. Wat moet ik doen? Waar zijn we, Emma en Loeke? Wij zijn hier, wij zijn de spookjes. En jij bent de gele bal, jij bent heel rond en jij hebt een hele grote mond. Loeke, Emma hoe kunnen wij er nu uit? Ik ga jou proberen te raken, misschien raken we er dan uit. Oké. 1, 2, 3, wat gebeurt er als je beweegt? Raak de muur eens aan. Speel het eens uit, ik hoop dat dat lukt. Ja, het is gelukt we zijn weer in de woonkamer. Oh, het is uitgespeeld, ik ben hier nog nooit geraakt. Ja, ik ben de winnaar het staat daar .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HEEL ERG MOOI EN ZEER LEUK

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar zit ik nu? Mijn vriendin Sevil zegt: ik denk dat we in het Mariospel zijn. Ik zeg: Doe niet onnozel. Ik wandelde rustig en blijkbaar zitten we in het spel. Sevil zei: kijk daar! Mario en Luigi. Ik en Sevil rende naar Mario en Luigi. He wacht! Kun je ons helpen a.u.b.? Maar eerst moeten jullie ons helpen zei Mario. Hoe bedoel je? We zitten in het 6de level. We moeten de prinses redden. Nog de laatste draak en we zijn er. Kom maar nu zegt Luigi. We stapte snel. STOP!!! zeggen Mario en Luigi. Ik denk dat de draak aan het slapen is. Nu heel stilletjes. We zijn er uit dames zegt Mario. Kunnen we nu uit het spel? vraag ik beleefd. Vraag het aan de prinses. Mag ik nu terug naar mijn wereld? Ja zeker en vast . Pak dit. Wat is dit? Een diamant dat een (1) keer een wens vervult. Ik zei uit alle macht: Diamant breng mij terug naar mijn huis. Ik had mijn ogen geopend en ik lag weer thuis. EINDE!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, het lijkt dat we in een gevangeniscel zitten. Selma, HELP! Ik weet niet wat we moeten doen . Ik denk dat ik het weet . We kunnen dan heel hard springen. Ik tel af 3,2,1 spring! Niet gelukt. Jammer! Emma, misschien moeten we achter die wc-muur gaan kijken. Ik zie auto’s en Mario ziet er heel leuk uit. Hij heeft een rode hoed en een salopette. Ik moet hem inhalen.
    Welke auto wil je Selma? Die blauwe met witte stippen
    Klaar? Start! WOW! Dat gaat snel. GEWONNEN!!
    Selma, ik denk dat we genoeg gespeeld hebben. Wil je nog eens springen? 3,2,1 spring! Yes, thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, waar zijn we nu?
    Wat mooi, al die bloemen en bergen.
    Hallo, er klinkt een luide stem.
    Plots staat er een aapje voor ons.
    Hallo ik ben Pakie . Da-da-dag Pakie .
    Ik ben Tess en ik ben Lina.
    Weet jij waar we zijn en hoe we hier komen?
    Ja, jullie zijn in het spel. Welk spel? Het spel dat jullie aan het spelen waren.
    Oh Lina, we zitten in minecraft! Wat cool! Maar jullie moeten het volgende level verbreken dan kunnen jullie terug naar huis.
    Maar het is hier zo cool zegt Tess.
    Maar Lina wilt heel graag terug naar huis.
    Ze wilt zien hoe Tess het record verbreekt om een nieuwe wereld te openen.
    Wat moeten we nu doen? vraagt Lina aan Pakie .Jullie moeten langs allerlei obstakels en vallen, maar pas op! En op het einde staat er een tv, raak hem met je neus aan dan zit je gewoon weer in je zetel. Maar je weet wel van niets meer. Je gaat gewoon weer verder met het spel. Oké, dank u. Dag Pakie! Dag Tess en Lina!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was aan het spelen met mijn zusje. Zij was aan het juichen: hup Touba, we moeten winnen. Toen ging ik dichter naar de tv en dichter en dichter tot ik met mijn neus de tv raakte. Poef ! Oh nee waar zijn wij? Ik denk dat we in het spel Mario zitten. Wat moeten we doen? Ik denk dat we dit level moeten uitspelen. Dan zijn we klaar. Start! Wacht, ik wil nog een munt pakken. Maar dan moet je met je hoofd springen. Klaar ? Nu kunnen we. Daar zijn de paddenstoelen. Geen probleem ik ken dit spel, we moeten gewoon springen. Kijk is dat een vliegend monster? Kijk daar een bezoeker, laten we die pakken. BOEM! Die is nu eindelijk dood. Toen jij die bezoeker ging pakken, nam ik die diamant en ik zag een tunnel. Goed gedaan, Aya! Laten we er snel in gaan. Wow, dat was nog eens een avontuur. Ja dat was wel waar en wat ook waar is is dat ons level klaar is. Eind goed al goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, waar zijn we Mathias?
    Ik herken dit. We zitten in call of duty.
    Wat moeten we doen om uit het spel te komen?
    Ik denk dat we het spel moeten uitspelen.
    Ik pak de A.K. wel. Is dat goed Mathias?
    Oké, jij pakt dan de shot gun.
    We pakken allebei een sniper.
    En we zitten nog maar aan level 8.
    We pakken ook allebei een rookbom.
    En we pakken ook nog een granaat.
    En de slechterik hebben hun baas gehaald en we hun moeten verslaan.
    We zijn uit het spel Mathias.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh nee! Waar zijn we nu? We zijn in het spel bubbels.
    Wat moeten we nu doen? We moeten het spel uitspelen.
    Kom we gaan aan de slag. Hier is de bal.
    We moeten wachten tot de kleur hetzelfde is als de bal.
    De bal is nu nog geel. Wachten, wachten en nu!
    De roller is geel. Ja, het is gelukt. Oké, nu naar het volgende level.
    Nu is het nog moeilijker. In de roller is er nog een roller.
    Nu is de bal groen. Je kan het wel Jasmina, ik weet het.
    3,2,1, nu! Yes, het is gelukt. Het laatste level: baf!
    Yes we zijn uit het spel.

    BeantwoordenVerwijderen