woensdag 27 november 2019

Help! Ik zit vast in mijn computer!


Op een dag zat ik in de woonkamer het allerleukste, spannendste, coolste… spel ter wereld te spelen. Het was zo spannend dat ik steeds dichter en dichter naar het scherm toe boog.

Nog nooit was ik zo dicht bij mijn record geweest! Nog nooit was ik zo ver geraakt in het spel. Mijn allerbeste vriend(in), die naast mij zat, juichte mij toe. ‘Komaan!’ riep hij/zij.

Van spanning zaten we bijna met onze neuzen tegen het scherm. Tot opeens mijn neus het scherm aanraakte… We voelden een vreemd gevoel in onze buik en werden in het scherm getrokken.

Plots stonden we in ons spelletje! Vol verwondering keken we rond maar stiekem waren we ook een beetje bang…


Hoe raken wij hier nu uit?

12 opmerkingen:

  1. kom Hamza daar zijn vijanden ik brobeer ze met mijn sniper te verslaan. ik heb er een gesniped kom we gaan puchen.ja we hebben ze kom we pakken hun loot. ze hadden goeie loot kom we gaan verder. Hamza er zijn nog 2 andere vijanden over kom we bouwen een fort. dan kunnen ze ons niet raken. ze zijn echt goed we moeten echt opleten komaan we moeten winnen. want dat was onze misie schiet hun gebouw naar beneden.ik gooi granate yes hamza we hebben de victory royale we zijn er uit geraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zaterdagnamiddag en ik speel FIFA 19. Maar wat gebeurt er?Ineens sta ik op het voetbalveld in de computer. Ik ben Messi! We spelen een spannende match tegen Madrid. Het is goal voor Barcelona.
    Oh nee, het is 2:2 het en zijn de laatste minuten! Een speler van Madrid maakt een fout en het is hoekschop! Ik krijg een pas en ik kop de bal recht in de goal. Nu is het 3:2 voor FC Barcelona.
    Ik en mijn hele ploeg feesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom Hamza, daar zijn vijanden. Ik probeer ze met mijn sniper te verslaan. Ik heb er één, kom we gaan pushen. Ja, we hebben ze! Kom we pakken hun ‘loot’. Ze hadden goeie ‘loot’, kom we gaan verder. Hamza, er zijn nog 2 andere vijanden over. We bouwen een fort dan kunnen ze ons niet raken. Ze zijn echt goed, we moeten echt opletten. Komaan, we moeten winnen want dat was onze opdracht. Schiet hun gebouw naar beneden. Ik gooi granaten. Yes Hamza, we hebben de ‘victory royale’. We zijn er uit geraakt. Kom we doen een dansje. Hahaha, we doen tegelijk de ‘iconick dance’. Dit was het beste potje ooit. We hebben onze missie volbracht. Wat een avontuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mats en ik zijn gevangen in clash royale. We moeten op de torens gaan staan. Ik zet Pekka, Mats zet speerkobolden. Ze zijn dood! Mats zet een musketier en ik een magische boogschutter. Pekka staat stil doordat Mats hem bevriest. De musketier is dood! Het is 1/0. Daarna is het 2/0. Toen stond er een lege batterij in de lucht. Mats was verdwenen. En toen zat ik ineens naast Mats in de slaapkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar ben ik? Hamza en ik weten het niet. Ik denk dat we in fortnite zijn . Ik zit in een gevecht. Ik ga er naartoe bouwen. Kom Hamza, het is 2 tegen 1. Ik zit in een `Build Fight`. Ik heb de overwinning! Ik doe de `noob dance`. Doen we nog een potje? Tuurlijk zegt Hamza, ik heb een sniper. Ik zie een vijand, ik heb hem `genoscoped`. Hamza zegt dat hij iemand heeft verslaan. Hamza en ik zijn terug uit de computer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben opgezogen in clash royal samen met Floris. We moeten zoveel mogelijk levels en arena`s halen. We zorgen er voor dat het beeld schuift en naar de voorpagina gaat waar je kunt vechten. We gaan vechten, het spel zoekt een tegenstander en we zijn aan het vechten tegen een koninklijke speler. Dan moeten we kaarten optillen en weggooien en komen ze tot leven. Dan doen ze hun aanval. We zijn gewonnen! We krijgen 3 kronen. Met de munten gaan we naar de winkel en kopen we een nieuwe kaart. Joepie we zijn uit clash royal!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik speel fortnite. Younes en ik spelen in de game. Er komen 4 vijanden op ons af. Younes heeft er 2 verslaan en ik ook. Er zijn nog 20 vijanden over. We zien er 5 dus wij gaan naar beneden. We gaan naar die 5 vijanden. Ik heb er 2 verslaan en Younes heeft er 3 verslaan. Nu zijn er nog 15 vijanden. Ik heb 15 kils en Younes 10. We zijn de twee laatste spelers in het spel. We zien de laatste vijanden. We hebben een ‘victory’ en we doen de ‘ikonik dance’. Nu zijn we uit het spel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Help, Dieuwke en ik zitten vast in paardenjump. We moeten op zoek naar de stal van ons paard. Opeens roept Dieuwke dat haar paard is ontvoerd. Ik pak snel mijn paard uit de stal en ik ga nog een paard halen voor Dieuwke. Nu moeten we op zoek waar onze wetstrijd is, daar kunnen we punten verdienen. De wedstrijd is begonnen. De wedstrijd is afgelopen, nu moeten we naar de overkant van de rivier in het water, over de stenen. Opeens horen we iets in de struiken. Het is een klein meisje. Ze zegt dat als je uit het spel wil komen, moet je 3 sleutels verzamelen. We krijgen de eerste sleutel van haar en we gaan opzoek naar de 2de sleutel. We zien iets blinken, het zijn de 2 anderen sleutels .We zien de poort, we steken de sleutels erin en opeens zegt iemand: kruip erin, jullie hebben nog maar een paar minuten om eruit te raken, anders zit je hier voor altijd vast. Het is beter dat je nu gaat, als je er nu in gaat ben je nog op tijd. We gaan, zeg ik tegen Dieuwke en opeens zaten we terug in mijn kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik en mijn vriend zitten te gamen en opeens ben ik in fortnite chapter 2 met mijn vriend . We hebben een kist gevonden. We deden het open en toen zagen we wapens. Ik heb een blauw wapen en mijn vriend een groen wapen. Opeens zagen we andere spelers, die we moesten verslaan. We hebben ze verslaan. We moeten nog 2 mensen verslaan. We hebben ze verslaan, we hebben een win gehaald en toen zijn we terug in de echte wereld gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mama en ik zitten in bingel. Voor we er uit kunnen komen, moeten we 600 punten verzamelen. Mama doet maal en deel, ze verzamelt 100 punten. Ik doe cijferen: maal /deel /min en plus. Ik verzamel ook 100 punten. We moeten nog 400 punten bereiken voor we aan 600 punten zitten. Mama doet ook nog de analoge klok, ze verdient 100 punten. Ik doe ook nog met de hoeken, ik verzamel 100 punten. Mama en ik doen samen spelling woordpakket 3, we verzamelen 200 punten. We krijgen de sleutel. Ineens zijn we uit de computer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar zijn we? ik denk in Subway surf.
    Mijn broer en ik moeten alle mannetjes kunnen kopen dus we moeten veel geld en sleutels hebben. Dan raken we uit de computer maar je kan ook gepakt worden door de politie en dan moet je opnieuw beginnen of een sleutel gebruiken. Als je tegen een trein botst dan kan je ook gepakt worden. Na een tijd hebben we alle sleutels en het geld. En nu kunnen we uit de computer.

    BeantwoordenVerwijderen